Z nami tri nove znamenite blagovne znamke

S podpisom pogodbe z družbo Badel 1862 Kofola ČeskoSlovensko bogati svoj portfelj s pijačami Voćko, Nara in Inka

Kofola ČeskoSlovensko, eden vodilnih proizvajalcev in distributerjev brezalkoholnih pijač v Evropi, je objavila prevzem brezalkoholnih pijač priznanega hrvaškega prozvajalca Badel 1862. Kofola ČeskoSlovensko je prevzela pijače Voćko, Nara in Inka, tri tradicionalne blagovne znamke hrvaških brezalkoholnih pijač, ki se zaradi svoje tradicije odlično vklapljajo v portfelj velike družine Skupine Kofola. Nova pridobitev je bila logičen nadaljnji korak po tem, ko je Radenska od družbe Badel 1862 prevzela distribucijo pijač PepsiCo za Hrvaško, Radenska pa bo odslej tudi upravljala z znamkami Voćko, Nara in Inka.

Marián Šefčovič, generalni direktor Radenske in manager za jadransko regijo v Kofoli ČeskoSlovensko, je s sklenitvijo dogovora zelo zadovoljen: "Veseli smo nadaljevanja poslovnega odnosa z družbo Badel 1862, saj v jadranski regiji vidimo velik potencial, še posebej na hrvaškem trgu, in to je naš naslednji korak na poti oblikovanja celovitega portfelja brezalkoholnih pijač v regiji. Upravljanje blagovnih znamk z bogato zgodovino in tradicijo je posebnost Kofole, tako da bodo Voćko, Nara in Inka res odličen dodatek našemu portfelju." Dodal je, da se sodelovanje podjetij širi tudi na distribucijo v HORECA sektorju.

 

Radenska je eden največjih proizvajalcev mineralne vode v jadranski regiji, kjer je njeno ime nekoč bilo - in marsikje še vedno je - sinonim za mineralno vodo. Njen nosilni proizvod je svetovno znana mineralna voda premium razreda Radenska Classic, ponudbo pa dopolnjuje raznolik portfelj voda in brezalkoholnih pijač, kot sta Ora in Pepsi. Lani spomladi je Radenska postala del družine Skupine Kofola, ki je eden vodilnih evropskih proizvajalcev brezalkoholnih pijač s sedmimi proizvodnimi obrati in zaposluje 1900 ljudi na Slovaškem, Češkem, v Sloveniji in na Poljskem. Kofola je znana po svojem dobrem odnosu in spoštovanju do lokalnih blagovnih znamk in lokalne poslovne kulture ter je v omenjenih državah obudila že precejšnje število tradicionalnih blagovnih znamk brezalkoholnih pijač oziroma jim dala novih moči.