Kofola vstopa na področje zeliščnih pripravkov
Poti dveh čeških blagovnih znamk z dolgo tradicijo sta se po nekaj desetletjih ponovno združili. Podjetje LEROS, proizvajalec mešanic zdravilnih rastlin in kakovostnih naravnih čajev, je nekdaj, še pod izvornim imenom Zdravilne rastline – Zbraslav, dobavljalo zelišča za proizvodnjo pijače Kofola. Danes sta družbi tesneje povezani. Podjetje Kofola ČeskoSlovensko je namreč kupilo 100-odstotni delež v češkem podjetju LEROS, vključno s proizvodnimi kapacitetami, pri čemer ohranja vsa delovna mesta. Podjetje LEROS bo vodil izkušen menedžer Martin Mateáš, ki je v Kofoli delal 11 let in se vrača po štirih letih premora. Družbi sta se dogovorili, da transakcijske cene ne bosta objavili.
Podjetje LEROS je bilo ustanovljeno leta 1994, njegov proizvodni program pa nadaljuje 40-letno tradicijo državnega podjetja Léčivé rostliny – Zbraslav (Zdravilne rastline – Zbraslav), začetki katerega segajo v leto 1954. Podjetje proizvaja visoko kakovostne zeliščne čaje iz zdravilnih rastlin in sodi med ključne akterje na Češkoslovaškem trgu.
Anthony Kachlík, trenutni večinski lastnik družbe LEROS, je povedal: "Izbrali smo Kofolo, saj smo češko podjetje in smo želeli nadaljevati to tradicijo. Trg se spreminja, mi pa potrebujemo močnega partnerja, ki lahko razširi našo blagovno znamko na druge trge, in verjamemo, da je Kofola točno tak partner."
V Kofoli s tem korakom gradijo še en močan poslovni steber, ki bo temeljil na zeliščih in avtentičnih rastlinskih sestavinah. Skupina Kofola vlaga v področje zdravja na vseh trgih, na katerih deluje. Med primeri so veriga 84 barov s svežimi sadnimi sokovi in solatami UGO; proizvajalec svežih solat Titbit in lanski nakup poljskega podjetja Premium Rosa, zelo hitro rastočega start-upa, ki proizvaja visoko kakovostne naravne izdelke, kot so sirupi, sokovi in marmelade.
"Kofola in zelišča so neločljivo povezana," pravi Martin Mateáš in dodaja: "LEROS je podjetje, ki se natančno ujema s tem, kar iščemo. Je proizvajalec z dolgoletno tradicijo, z odličnim ozadjem, izkušenimi zaposlenimi in visoko kakovostnimi izdelki iz zdravilnih rastlin. Naš cilj je, da to tradicionalno češko podjetje, ki je leta gradilo na trdnih načelih, še naprej razvijamo in izboljšamo njegov položaj na trgu."